20.37

 
Har alldeles nyss kommit hem från min danslektion och är så glad att jag lyckats värva två av mina friends till att börja! Förövrigt står  Matte,NK och Historia också på dagens pluggschema, Är som vanligt skolless så detta går otroligt segt vet inte vars varken min självdiciplin eller motivation tagit vägen,helt borta! Men bara två månader kvar innan jag äntligen får slappna av. Mycket kommer dock underlätta när matte nationella är bortgjord, har gruvat mig hela året och nu är det bara några veckor kvar! Men nu ska jag dricka upp mitt chaité försöka få någonting gjort så jag kan somna med gott samvete! puss
Kommentarer
Postat av: Elin Larsson

Fin blogg du har, ha en bra kväll. Kram!

2014-04-02 @ 20:49:31
URL: http://elinlarsson.forme.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback