Cravings

Största wantiesarna just nu är helt klart NIke air force one och en snygg baseball tröja! Skulle passa perfekt till sommaren, specielt skorna! Vill helst ha höga men låga är ju nästan lika snygga! Tyvärr hittar jag inte dom inte någonstans för dom är slutsålda överallt. Men även fast jag hade hittat dom så känner jag ett stort behov av att spara pengar. Bara för att jag så himla gärna inte vill vara pank till sommaren. Eftersom vi 97or nu ska gå våran första sommar utan bidrag så betyder det att man måste få in en inkomst själv,vilket kan få mig att känna mig super stressad uti sommarjobb. Fast jag nästan är säker på att jag har jobb i luleå så skulle det vara väldigt bekvämt att ha i Kalix så jag hinner vara hemma också! Igår skickade jag in mina ansökningar och känner mig rätt nöjd. Försökte tänka startegiskt på vilket som kan ge mig mer erfarenheter i framtiden men också vilka som faktiskt kan vara kul, Och såklart var jag ju tvungen att ta några servitrisjobb haha, känns som att jag är mest säker i den grenen med tanke på att jag redan extrajobbar på resturang men tog även några på äldreomsorg osv. Lite andra erfarenheter kan ju knappast skada! 
Kommentarer
Postat av: Moa

Nike air force är dö snygga!

Svar: Ja jätte fina!
Linda Bohman Sjöberg

2014-04-09 @ 16:36:10
URL: http://mooselife.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback