En bättre måndag

 
Gårdagen var supermysig då jag äntligen fick spendera lite kvalitetstid med mina grabbar, hade ju tänkt försöka göra färdigt mitt muntliga nationella men hur kan man tacka nej till sina bästa vänner? Nä det gick inte. Så vi spenderade kvällen vid middagsbordet med tacochips,guacamole,frukt och massa annat gott och bara tog igen lite förlorad tid! Men tyvärr hinner ju läxorna ikapp en och idag måste jag ta tag i min redovisning! Men innan det ska jag försöka slänga ihop nå middag till mig själv, kan vara det roligaste och tråkigaste med att vara ensam hemma en längre tid, att behöva äta ensam. Usch ingen favorit hos mig..Men tycker däremot om att laga mat och eftersom jag är en stort fan av thaimat så försökte jag mig på en thaiwok igår och den blev inte helt kass. Den ska jag absolut göra igen! puss
Kommentarer
Postat av: Helena

Hej, vad stor du har blivit! Sist vi sågs var du bara en liten tjej:)
Hos farmor på hennes kalas tänker jag på..
Är allt bra med dig? Kram

Svar: Hej! Ja men juste! Ja gud det var verkligen jättelänge sen! Allting är bra det rullar på! själv då? :D Kram
Linda Bohman Sjöberg

2014-04-08 @ 13:31:08
URL: http://hellly.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback