expactations

 
 
 
Torsdag som brukar vara den bästa dagen på skolveckan levde inte alls upp till förväntning idag. Började med att sova alldeles för länge vilket såklart ledde till stress, strax efter det gick mina fina svarta jeans sönder och när jag tror jag haft den värsta morgonen på ett bra tag så visar det sig sen att jag glömt mitt bankkort hemma och kunde inte gå ner på stan och äta som planerat så fick stanna kvar på skolan och äta fisk. Efter det öser våran lärare på med uppgifter från helvetet haha. Men tänker inte det låta förstöra min dag för nu tycker jag att jag förtjänar att fara ner på stan och köpa marabou oreo och sen blir det serietittande hela dagen punkt slut. Hoppas ni har en bättre dag än mig! puss
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback