Mondays

Snapshots
 
Idag var det ovanligt lätt att stiga upp på morgonen, trots att det är måndag och min väckarklocka ringde 1 hel timma tidagare så kände jag mig inte som en död zombie som resterande måndagar har fått mig att känna. Började som vanligt med engelska sen prov i psykologin och kan säga att det kanske inte var det bästa prov jag gjort i år men skyller på dålig koncentration som vanligt. Fick dock sluta efter det om man nu inte har mattestuga som jag har för då blir det fyra timmars hål vilket inte glädjer mig,inte ens lite. Men antar att jag får känna mig ansvarig som väljer att gå på den trots att den inte är obligatorisk.. Nu ska jag dricka upp mitt äckliga kaffe (mammas är mycket bättre) och se färdig kickstart innan jag beger mig mot skolan igen, puss
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback