Only hope

Bild från veckan
  I fredags for jag en snabbis till luleå för ett ovanligt kort jobbpass på endast fyra timmar. Men klagade inte allt för mycket när jag hann hem med bussen till Kalix! Faktiskt rätt skönt att sluta tidigt på kvällen istället för nästan in på natten. På busstationen väntade min fina Julija som så snällt kom och mötte mig eftersom mamma och pappa har farit till kronogård och kommer inte hem förren på tisdag, Så Julija och Jonas har fått vara mitt middagssällskap under helgen! På lördag tog vi det bara lugnt. Julija sov hos mig och vi satt typ bara och åt hela dagen till Jonas kom och då åt vi väl lite mer och bara umgicks hela kvällen,Så mysigt! Idag ska jag förhoppningsvis hinna skriva lite på mitt svenska nationella, har lite panik men kan ju knappast vara den enda! Hade viljat gå på bio också men den jag ville se hade tydligen inte premiär förren i slutet av månaden så blir väl serietittande i hopp om att bota söndagsångesten! puss
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback