Summer paradise

Åh kan någon ge mig sommar och värme..
 
Idag började jag denna "underbara" morgonen med att missa bussen,fick springa i blötsnö men nej det var tydligen inte enough. Sen när jag äntligen kommit fram till folkhögskolan där vi har börjat våran projektvecka så flöt resten av dagen på rätt bra,vi såg några kortsnuttar film i deras biosal,fick jobba i studion bakom och framför kameran och jag älskar det! Känner verkligen nu att jag valde rätt linje! Var dock tvungen missa sista 1,5h av dagen eftersom jag kände att jag var tvungen att gå till mattestugan och göra bort lite matte nu när vi kommer missa så många mattelektioner och med ett prov i hälarna så tar jag nog inga risker!
 
 
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback