14.25

 
Senaste från min instagram: lindaabohman
 
 Vaknade idag av att julija skulle springa till bussen. Har varit så himla skönt att få umgås med den fina pinglan under lovet! Varför varför måste hon bo så långt bort?? Nåja tur det finns bussar!
 
Igår spenderade jag då lördagen med bra folk och hade faktiskt jätteroligt, känns som att det behövdes efter alla stressida dagar februari hade att bjuda på! Under lovet har jag försökt att inte spilla någon tid alls och verkligen försökt ta vara på att vara ledig! I Tisdags sov elin hos mig och på onsdag följde jag med henne till töre där vi bara pratade och lyssnade på musik, kan vara så skönt att inte göra någontin alls ibland och speciellt med Elin vi lyckas alltid ha någonting att prata om! Resterande dagarna har jag spenderat med jonas och johannes och några dagar blev i luleå,ingen överraskning det inte! Lovet har som vanligt gått allt för fort, men kan inte säga att jag är allt annat än nöjd! Och bäst av allt: Jag har inte rört en enda skolbok på 10 hela dagar,underbart!
 
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback