Happy day

 
 
Oj vilken bra dag jag har haft idag! Trots att dagen började med att min fina vän ringer och berättar att jag har försovit mig till våran friluftsdag så har dagen varit väldigt bra! Jag stressade som en tok till backen för att möta upp mitt fina klassgäng, senare bjöd hanna på brunch och våfflor stog på menyn så klart! Eftersom det har varit våffeldagen så får man passa på hela veckan att äta så mycket som möjligt, det blir så sällan jag äter våfflor,lika bra att passa på när man har en bra anledning! Brukar dock aldrig orka mer än en tycker att det kan vara lite för sött för min smak men ner går de då! Lite senare gick jag Elvira och Hanna och köpte lite mer fika och jag passade på att införskaffa mig två nya hål in my ear,vilket verkligen var på tiden!
 
 
 
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback