My weekend

 
Fick frukosten serverad idag,så skönt!
 
I helgen har det bjudits på ännu mera stress! Men med stress burkar det ju alltid komma nått bra iaf.. Fick ett samtal på fredag ang jobb och såklart så tackade jag ja så då var det bara skynda sig hem och packa väskan,hoppa på närmsta buss till luleå och direkt in på jobbet! Men det var ovanligt kul att jobba har saknat mina fina colleagues! Jobbade fredag&lördag och fick ihop totalt 10,5 h kommer kännas bra sen när lönen kommer men igår var min kropp helt slut! Vi hade hela seglarsällskapet på lördag kväll,alla var väldigt trevliga gäster och fredagen fick jag mest stå i baren så var all min träningsvärk kommer ifrån kan man ju fråga sig.. Kanske borde skylla på att jag har dåliga skor och inte på att jag är otränad hehe eller.. Nåja hann iaf med att luncha och shoppa lite med Julia på lördag! Och trots att jag nu är helt slut så väntar psykologiboken för det var visst prov imorgon..Puss
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback